Mon. - Fri. 9 am - 5 pm Ask a Question
Remember me

Balbooa

4 months 1 week ago #1

• Andrés's Avatar
  • Andrés
Hola, descargué el pluging Balbooa para joomla, pero tengo algunos problemas que no he podido solucionar:
- las opciones de compartir, me gusta y descarga, quedan escondidas bajo el menú principal.
- En la versión de teléfono, se ven, pero la cruz de cerrar también queda escondida bajo el menú.
- ¿cómo puedo arreglar eso?
- en los ejemplos DEMO que ustedes muestran, aparecen todas estas opciones (me gusta, descargar, ...) sobre la foto. En mi caso aparecen fuera de la foto al borde de los márgenes de la web, por lo mismo es que aparecen escondidos bajo el menú principal. Espero me puedan ayudar. Les dejo link donde estoy probando la galería:
www.mariabarrio.com/index.php/fr/peintures1/484-choritos-650
Quedo atento, muchas gracias!
Andrés
.....
Hello, I downloaded the Balbooa plugin for joomla, but I have some problems that they could not solve:
- The share, like and download options are hidden under the main menu.
- In the phone version, they are seen, but the closing cross is also hidden under the menu.
- how can I fix that?
- In the DEMO examples that you show, all these options appear (like, download, ...) on the photo. In my case they appear outside the photo on the edge of the web margins, for the same reason that they appear hidden under the main menu. I hope you can help me. I leave you a link where I am testing the gallery:
www.mariabarrio.com/index.php/fr/peintures1/484-choritos-650
I remain attentive, thank you very much!
Andrew

4 months 1 week ago #2

• Vyacheslav's Avatar
  • Vyacheslav
Hello,
Thank you for contacting us

You need to add the CSS code in the custom css file of your template
.ba-scrollable {
    z-index: 99999999;
}

Regards,
Vyacheslav, Balbooa.com

4 months 1 week ago #3

• Andrés's Avatar
  • Andrés
Gracias por la respuesta. Estuve revisando los archivos css, y agregué el codigo que me mencionaste, pero no he tenido resultado. Es más, agregué el mismo código a todos los css del template, para asegurarme si fuera otro el archivo, y nada.
Espero me puedas orientar con alguna idea. muchas gracias.
Andrés
....
Thanks for the reply. I was going through the css files, and added the code you mentioned to me, but I have had no result. What's more, I added the same code to all the css of the template, to make sure if the file were different, and nothing.
I hope you can guide me with any ideas. Thanks a lot.
Andrés

4 months 1 week ago #4

• Vyacheslav's Avatar
  • Vyacheslav
Use this code:
.ba-scrollable {
    z-index: 99999999 !important;
}

Best Regards,
Vyacheslav, Balbooa Support Team

4 months 1 week ago #5

• Andrés's Avatar
  • Andrés
Perfecto. Muchas gracias! Ahora si funcionó, y se ven las opciones en primer plano.
Gracias,
Andrés
...
Perfect. Thank you! Now it worked, and the options are in the foreground.
Thank you,
Andrew

4 months 1 week ago #6

• Vyacheslav's Avatar
  • Vyacheslav
You are welcome ;)

Best Regards,
Vyacheslav, Balbooa Support Team